Aktualności

Egzaminy poprawkowe w sierpniu!

Terminy egzaminów poprawkowych:

27.08.2018, godz. 9:00 - matematyka – klasy maturalne
28.08.2018, godz. 9:00 – matematyka – klasa I-II LP, II MLO, III GMS, II LOMS, IA PLO i IIA PLO
29.08.2018, godz. 9:00 – j. angielski – klasa IIIA i IIIB PLO, III TW, VII SP, III GMS, IA PLO
30.08.2018, godz. 9:00 – j. polski – klasa IA, IIA i IIIA PLO
30.08.2018, godz. 9:00 – geografia – klasa III LOMS
30.08.2018, godz. 12:00 – j. niemiecki – klasa I LP i II LOMS
30.08.2018, godz. 12:00 – rysunek i malarstwo – klasa II LP
Wysłano 20 Czerwca 2018

Konkurs matematyczno - fotograficzny FotoMat rozstrzygnięty!

Z przyjemnością informujemy, że druga edycja konkursu matematyczno - fotograficznego FotoMat, zorganizowanego przez Zespół Szkół Informatycznych w Słupsku została rozstrzygnięta. Pragniemy dodać, iż partnerem tegorocznej edycji konkursu był Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku. Jury Konkursowe złożone z pracowników Liceum Plastycznego im. S. I. Witkiewicza, dyrektora Zespołu Szkół Informatycznych Pani Moniki Stępnik, konsultanta ds. wspomagania nauczycieli, szkół i placówek w zakresie matematyki Pana Jerzego Paczkowskiego, zespołu matematycznego oraz młodzieży szkolnej, przyznało nagrody w dwóch kategoriach wiekowych. W kategorii SP : pierwsze miejsce zdobyła praca pt. „Równowaga” z I Społecznej Szkoły Podstawowej w Słupsku, drugie miejsce otrzymała fotografia „Symetria na liściu” z katolickiej Szkoły Podstawowej w Chojnicach, trzecie zaś otrzymał uczeń Szkoły Podstawowej nr 5 w Słupsku za pracę „Nikt mnie nie oszuka”. Wyższą kategorię wiekową zdominowały prace z Pracowni Fotografii Cyfrowej i Analogowej działającej w Słupskim Ośrodku Kultury. Pierwsze miejsce otrzymała fotografia pt „Szereg”, drugie: „1+5+2=?”, trzecie: „Słabe punkty”. Koordynator konkursu pragnie podziękować wszystkim uczestnikom za wielkie zaangażowanie, pomysłowość oraz oryginalność potraktowania tematu. Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło ponad 50 prac ze szkół podstawowych, gimnazjalnych. Opiekunom dziękujemy za popularyzowanie matematyki wśród uczniów, rozbudzanie wśród młodzieży szkolnej zainteresowania matematyką i fotografią. Już wkrótce na stronie internetowej szkoły zostanie umieszczona wystawa najciekawszych fotografii. Gratulujemy zwycięzcom i wszystkim uczestnikom konkursu, którzy potrafią dostrzec matematykę w życiu codziennym. Zapraszamy za rok do kolejnej edycji konkursu. smile
Wysłano 19 Czerwca 2018

Lubimy pomagać - zbiórka karmy dla zwierząt ze schroniska

Jak co roku cała Nasza szkolna społeczność aktywnie zaangażowała się w zbiórkę karmy na rzecz słupskiego schroniska. Odzew ze strony uczniów był bardzo duży! Cieszymy się, że tak wielu uczniów wzięło udział w naszej akcji i że los bezdomnych, porzuconych zwierząt nie jest obojętny naszej młodzieży. W ramach inicjatywy zebraliśmy sporą ilość karmy dla zwierząt, która została przekazana przez uczniów klasy pierwszej Technikum Weterynarii do słupskiego schroniska.
Na miejscu nasi uczniowie zapoznali się z zasadami funkcjonowania schroniska, dowiedzieli się też jakie obowiązki ma osoba podejmująca się opieki nad zwierzęciem oraz podjęli dyskusję na coraz częściej pojawiający się problem porzucania psów i kotów w lasach lub przy drogach. Zjawisko to nasila się szczególnie w czasie wakacji. Młodzież z dużym zainteresowaniem wysłuchała ciekawostek na temat zwierząt znajdujących się w schronisku.
Celem naszych wizyt w schronisku, które odbywają się już od kilku lat, oprócz przekazywania darów, jest kształtowanie wśród naszej młodzieży takich cech jak: odpowiedzialność, empatia, uwrażliwienie na los bezdomnych zwierząt oraz szacunek dla innych istot żywych.
Organizatorem i koordynatorem akcji była pani Magdalena Piniaha.
Wszystkim zaangażowanym w zbiórkę ogromnie dziękujemy! smile
Wysłano 18 Czerwca 2018

Wycieczka do Warszawy klasy 3 Technikum Weterynarii - relacja dzień 4

Czwarty dzień naszego intensywnego pobytu w Warszawie poświęciliśmy na zwiedzanie miasta i zakup ewentualnych pamiątek ze stolicy. Rozpoczęliśmy swoją przygodę na wysokości 114 metrów w Pałacu Kultury i Nauki. Zwana potocznie "Trzydziestka" (czyli 30 piętro budynku) podzielona jest na trzy części: taras widokowy ze wspaniałym widokiem na panoramę Warszawy, galerię wewnętrzną i salę główną nazwaną przez projektanta Salą Gotycką ze względu na gwiaździste sklepienie ozdobione 4 rozetami. Widoki nie do opisania: wielkie wieżowce, biura i przepiękne miasto. Gdy wróciliśmy na ziemię, czyli poziom 0, odwiedziliśmy Grób Nieznanego Żołnierza, Pomnik Smoleński, Pałac Prezydencki, Kolumnę Zygmunta oraz Bazylikę Archikatedralną. Pod Barbakanem Warszawskim zatrzymaliśmy się na ciepły posiłek - tradycyjny polski kotlet schabowy. Spacerując po Krakowskim Przedmieściu podziwialiśmy miejskie życie. Nie zabrakło też akcentu sportowego i rekreacyjnego – pod koniec dnia zwiedziliśmy Muzeum Sportu i Turystyki poświęcone historii polskiego sportu. Atrakcji na pewno nie zabrakło, zmęczenie było związane jedynie z dużą liczbą kilometrów, które pokonaliśmy pieszo, jednak dla młodzieży była to świetna zabawa. Niestety nasz czas przeznaczony na wizytę w stolicy dobiegł końca, czego żałujemy, gdyż były to niezapomniane chwile, które pozostaną w naszej pamięci na całe życie. Zresztą zdjęcie pod Pałacem Kultury z przypadkowym kapslem Tymbark mówi samo za siebie. smile
Wysłano 17 Czerwca 2018

Plener artystyczny w Poddąbiu

W dniach 11-15 czerwca uczniowie II klasy Liceum Plastycznego im. Stanisława Ignacego Witkiewicza pod opieką wychowawcy, Anny Wojcieszek, wyjechali do Poddąbia na plener artystyczny. Pod opieką nauczycieli przedmiotów artystycznych: Julity Rzeppki, Jerzego Wierzbickiego, Michała Rosy i Sergiusza Powałki wykonali prace plastyczne związane ze specjalizacją artystyczną, formą rzeźbiarską na plaży i pracami malarskimi. Owoce pleneru będzie można zobaczyć na wystawie poplenerowej na początku nowego roku szkolnego. Poza intensywną pracą był również czas na odpoczynek.smile
Wysłano 16 Czerwca 2018

Wycieczka do Warszawy klasy 3 Technikum Weterynarii - relacja dzień 3

Trzeciego dnia naszej wycieczki odwiedziliśmy warszawskie zoo. Spędziliśmy tam naprawdę dużo czasu. Młodzież spacerując po ogrodzie poszerzała swoją wiedzę o pochodzeniu wybranych mieszkańców zoo oraz zapoznawała się z ciekawostkami związanymi z ich życiem, biologią, zachowaniem, jak również przybliżono nam problemy zmniejszania liczebności populacji wielu z tych zwierząt. Pełne wrażeń zajęcia, w połączeniu z zaangażowaniem uczniów - to doskonałe uzupełnienie wiedzy książkowej oraz zachęta do uczestnictwa w kolejnych tego typu wycieczkach, które są niezastąpionym sposobem pogłębiania wiedzy.
Nie był to koniec wrażeń na dziś. Zaraz po sytym posiłku udaliśmy się na lekcję historii do Muzeum Powstania Warszawskiego. Muzeum jest hołdem dla tych, którzy walczyli i ginęli za wolną Polskę i jej stolicę, pokazując pokoleniom Polaków sens tamtych wydarzeń. W niepowtarzalny sposób zaprojektowana ekspozycja muzealna oddziaływała obrazem, światłem i dźwiękiem. Młodzież z zainteresowaniem brała udział w tej niezwykłej lekcji patriotyzmu. Po kilkugodzinnym zwiedzaniu, dzień zakończyliśmy zasłużonym odpoczynkiem w parku przy śpiewie ptaków i opadających na nas promieniach słonecznych. Ach....To był relaks! smile
Wysłano 16 Czerwca 2018

<< Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 Następna >>

Archiwum aktualności

2016/20172015/20162014/20152013/20142012/20132011/20122010/20112009/20102008/20092007/20082006/20072005/2006